sobota, 27 października 2018

Szło cudownie

28.10.18

w czwaartek wieczorem zjadłam troche słodkiego
w piątek nic
w sobote do 18 nic
po 18? wyszłam ze znajomymi, jeden był wyjątkowo upierdliwy, kupił pełno słodkiego i wręcz zmuszał mnie do jedzenia tego świństwa
zjadłam
od dziś do środy nie zamierzam nic jeść
nie piszcie mi, że to źle
ja mam dość
musze schudnąć
to będzie najlepsze wyśćie
przez te 1,5 dnia jak nie jadłam czułam się doskonale, nie było żadnej różnicy, prawie nie odczułam głodu
dam radę

napiszę wam znać jak mi idzie za pare dni
trzymajcie się, trzymajcie za mnie kciuki

wciąż gruba
XYZ

6 komentarzy:

  1. Trzymam za ciebie kciuki. Nie ma sensu pisać ci że to złe co chcesz zrobić, to jest twój wybór i ty bardzo dobrze o tym wiesz że nie jest to najlepsze. Jedyne co mogę napisać to powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę Ci pisać żebyś tego nie robiła. Może to i dobrze, może następnym razem nie popełnisz błędu i nie dasz się nikomu namówić na słodycze

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama wybierasz, co chcesz zrobić. To Twoje życie i Twoje decyzje. My możemy jedynie wspierać i doradzać.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po powyższych komentarzach poczułam się źle. Bo Skarbie, Ty karzesz swój organizm za jedzenie. Rozumiem, że nie jesteś zadowolona z tego ile i co zjadłaś, ale to nie jest powód, by robić głodówki z myślą, żeby sobie dowalić i jak najszybciej osiągnąć wymarzoną wagę. Rozumiem Twoją motywację. Rozumiem sens głodówek.
    Trzymaj się i powodzenia, oby kolejne dni były dobre dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie oni są winni, że nam coś podsuwają. My ciągle mamy wybór. Nie krytykuję, ale nie zwalaj na innych. To była Twoja decyzja. Lepsza lub gorsza, ale Twoja

    OdpowiedzUsuń