niedziela, 21 października 2018

Dużo jedzenia, mało kalorii

21.10.2018
Hejka!
Odkąd przerwałam baletnicę czuje się super!
Dziś szczerze mówiąc ani przez chwilę nie męczyłam się z głodem. Zjadłam wręcz dziwnie dużo, a granicy kalorycznej (300/350) wciąż nie przekroczyłam. Nie wiem czy nie przesadziłam z ilością, co sądzicie?

Śniadanie:
herbata zielona z pomarańczą (0 kcal)
ananas świeży- 104gram (50kcal)
2 śniadanie:
herbata, ponownie zielona z pomarańczą (0 kcal)
jajko na twardo, 55gram (85 kcal)
2x pieczywo lekkie sonko (łącznie 40kcal)

Obiad:
kalafior pieczony, 200gram (50kcal)
niecała łyżka jogurtu greckiego (zjadłam nawet nie połowę tego ze zdjęcia, maczałam w nim tylko kalafior, na talerzu widzicie całą łyżkę- 13kcal)
ząbek czosnku (4 kcal)


Na kolacje możliwe, że zjem 1 lub 2 takie pieczywa jak wyżej, w aplikacji już je doliczyłam. Łącznie wychodzi 261kcal.


Boję się, że trochę zbyt dużo zjadłam, kalorie wyszły super ale nie uważacie, że ilościowo zbyt dużo? Ogólnie jadłam w ok. 3 godzinnych przerwach, aplikacja na pewno się nie myli- mam 2 i na każdej kaloryczność wychodzi taka sama. Poza tym wypiłam prawie 2l czystej wody. Naprawdę boję się, że po tym wszystkim przytyje, boję się, że nie dam rady schudnąć.... Jeść mniej? 


Proszę pomóżcie
Buziaki, 
XYZ

4 komentarze:

  1. bardzo mało zjadłaś i bardzo zdrowo :) gratuluje!
    pamiętaj że warzywa zielone mają bardzo mało kalorii :) możesz dodać do jajka ogórek czy sałatę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, nie liczy się ilość, tylko jakość i kalorie. Wypadło ślicznie. Wiem, że możesz się bać, ale poradziłaś sobie ślicznie. I będzie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, nie! Zjadłaś bardzo mało, bilans jest super! A jedzenie bardziej objętościowo jest dobre, jesteś bardziej najedzona, mniej podatna na napady.
    ~Mirabelle

    https://weightlesssociety.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce, zjadłaś głównie warzywa, więc dlatego wydaje Ci się, że zjadłaś dużo. Tak naprawdę zjadłaś niewiele, a przecież najbardziej na szybkość chudnięcie wpływają kalorie, a nie objętość.
    Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń